aplikacja stepler

Aplikacja Stepler na pierwszym miejscu w TOP 10 najpopularniejszych aplikacji

IT i technologia

Stepler to darmowa aplikacja, która premiuje aktywność – im więcej chodzisz i ruszasz się tym więcej wygrywasz. Pokonane kroki wymieniasz na nagrody – w tej konfiguracji nie ma przegranych. Z końcem 2021 dopiero wchodziła na rynek polski, a dzisiaj znajduje się w TOP 10 najpopularniejszych (darmowych) aplikacji i gier mobilnych w sklepach App Store i Google Play. Najwięcej razy pobrano ją z Google Play, ale najbardziej popularna była wśród użytkowników iPhonów, zyskując pozycję lidera wśród pobieranych aplikacji. 

Stepler przekonał Polaków

Aplikacja Stepler z końcem 2021 roku weszła na polski rynek z myślą o zachęcaniu do aktywności fizycznej i zmiany trybu życia na zdrowszy. Już po 3 miesiącach obecności zyskała grono setek tysięcy fanów. Dostępna jest również w Niemczech, Norwegii oraz w Szwecji, gdzie społeczność użytkowników rośnie równie szybko.

“Polski odbiorca i użytkownik aplikacji jest dość specyficzny. Z naszego doświadczenia wynika, że Polaków charakteryzuje dosyć ograniczone zaufanie do otrzymywania czegoś w ramach prezentu, za darmo, ale chętnie korzystają ze wszelkiego rodzaju rabatów, zniżek i promocji. Zdobyta na promocji rzecz zyskuje znaczenie trofea, a otrzymana za darmo jest postrzegana, jako podstęp. W Stepler dołożyliśmy wszelkich starań, aby obalić ten stereotyp i udowodnić, że tak jak na innych rynkach, tak i w Polsce można połączyć przyjemne z pożytecznym: chodzić i wygrywać zdrowie i nagrody. Wygląda na to, że nam się udaje.” – mówi Filip Syta. Country Manager Stepler w Polsce.

Użytkownicy Androida w lepszej formie niż fani iPhonów?

Stepler jest darmową aplikacją, z której mogą korzystać użytkownicy Androida jak i iOS. W pierwszym kwartale 2022 roku była wiodącą i najczęściej pobieraną aplikacją w Polsce wśród użytkowników iPhonów. Wedle analiz Google Play aplikacja była również jedną z najpopularniejszych wśród użytkowników Androida i w tym samym czasie zajęła 8. pozycję w ścisłym TOP 10, tuż za Tik-Tokiem.

To się po prostu opłaca

Mechanizm Stepler jest bardzo prosty – im więcej chodzisz i poruszasz się, tym więcej wygrywasz. Pokonane kroki wymieniasz na nagrody – w tej konfiguracji nie ma przegranych. Każdy, kto korzysta z aplikacji wygrywa. Grono partnerów jest skrupulatnie wybierane, aby użytkownikom dostarczyć najlepsze w swojej kategorii usługi i produkty dostępne na rynku.

Wśród firm wspierających Stepler w staraniach do zmiany nawyków na zdrowsze są już takie marki, jak: Storytel, Adidas, Kontigo, Bookbeat, Lyko, ICIW, Egmont.

Dodaj komentarz

Related Posts