Firma Nike w celu budowania lojalności klientów względem marki, a co za tym idzie sprzedaży większej ilości sprzętu sportowego uruchomiła program grywalizacyjny. Aplikacji nie oparto o system punktowy za zakup sprzętu firmy Nike sam w sobie,  lecz sprytnie skupiono się na dotarciu do potencjalnej rzeszy klientów ? czyli wszystkich tych, którzy uprawiają sport i mogliby potencjalnie zakupić taki sprzęt w przyszłości. Celem pozyskania większego grona zwolenników uruchomiono ogólnodostępny program dla biegaczy, którego przesłaniem jest propagowani…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków