SXC.hu / MeiTeng Na przestrzeni ostatnich kilku lat przeprowadzono setki badań, które miały na celu przeegzaminować efektywność grywalizacji. Pomiary dowodziły, że grywalizacja jest jednym z najbardziej korzystnych rozwiązań przyczyniających się do zwiększania zaangażowania i udziału użytkowników, biorących udział w grywalizowanych przedsięwzięciach. Mimo tego, że istnieje także grupa firm, która wdrożyła grywalizację bez odniesienia związanego z nią sukcesu, to przyczyną nie był brak skuteczności mechanizmów grywalizacyj…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków