zurmo - grywalizacja

Deweloperzy aplikacji Zurmo ogłosili 14 listopada nowe oficjalne wydanie wersji 2.5, która będzie wyposażona w elementy grywalizacji oraz funkcje zarządzania projektem. Grywalizacja w Zurmo ma na celu podniesienie zaangażowania użytkowników i ich adaptacji w obręb aplikacji, która ma ułatwić poznawanie nowych obszarów programu. Przykładowym elementem grywalizacyjnego systemu jest wdrożenie kart podarunkowych, których przyznawanie zależne jest od indywidualnego poziomu otrzymanych punktów.

Stafford McKay, dyrektor marketingu w Zurmo tłumaczy: ?Wyobraźcie sobie kogoś w roli Specjalisty Kwalifikacji Konsumenckich, kto przekazuje raport Menadżerowi do spraw marketingu. (…) Zurmo zachęca ludzi do stawania się odkrywcami. Specjalista Kwalifikacji Konsumenckich jest nagradzany jeśli potrafi wykroczyć poza swoją strefę bezpieczeństwa związaną z dziedziną jego pracy i stać się turystą na nieznanym terenie, którym jest zamknięty raport sprzedaży będący jego osiągnięciem. Jako nagrodę zabiera do domu pamiątkę. Wszystkie jego trofea-pamiątki są dumnie wystawione przed jego kolegami z pracy w miarę jak kończy poszczególne poziomy gry, które są powiązane z kategoriami kojarzącymi się z zabawą, jak sport, podróże, różnorodne hobby.?

Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl