SXC.hu / pnijhuis Grywalizacja. Ostatnio słowo to jest wszędzie. Coraz częściej wykorzystywana przez marki i przedsiębiorstwa. Co jednak z grywalizacji ma zwykły człowiek, oprócz jednego więcej słowo w personalnym słowniku? Gamifikacja w teorii Grywalizacja, czy też gamifikacja, to stosowanie mechanizmów wykorzystywanych przy tworzeniu gier, a więc budowanie narracji aby zmotywować, czy też budować lojalność. Dobrze zbudowana narracja przypomina plansze do gry: istnieje świat, pomagający oderwać się na chwilę od rzeczywistości, są misje i et…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków