Budowanie lojalności klienta jest kluczowe w obliczu dzisiejszej konkurencji rynkowej, gdzie coraz trudniej jest zdobyć nowego klienta, a jego utrzymanie niekiedy wręcz graniczy z cudem. Przyczyną braku lojalności klientów są częściej niezwykle atrakcyjne oferty konkurencji niż nasze zaniedbania. Dlaczego warto budować lojalność? Wiele źródeł wskazuje jednoznacznie na fakt, że pozyskanie nowego klienta jest kilka, a nawet kilkanaście -krotnie droższe niż utrzymanie ?starego?; wymaga od nas nie tylko nakładów finansowych, ale ogromnego zaangaż…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków