oczy - grywalizacja

rgbstock.com / Ambroz

Podczas nietypowej akcji promocyjnej Samsunga każdy miał szansę na zdobycie nowiutkiego Galaxy S4. Warunkiem było nieprzerwane wpatrywanie się w nagrodę przez godzinę. Chętni zajmowali miejsce w specjalnym stanowisku i rozpoczynali ?sesję?. Wbrew pozorom nie było to proste, ponieważ nie dość, że akcja została zorganizowana na ruchliwym dworcu kolejowym w Zurychu, to dodatkowo uczestników nieustannie rozpraszały czynniki zewnętrzne zazwyczaj nie występujące na stacjach, ?zapewnione? przez organizatorów, np. hałaśliwi aktorzy.

Oczy osób, które podjęły wyzwanie były śledzone przez detektor wzroku. Wyzwanie okazało się bardzo trudne ? do końca zmagań dotrwał tylko jeden uczestnik.

Promocją dotyczyła smartfona z technologią eye-tracking, umożliwiającą nawigację bez użycia rąk.

 


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl