wootocracy - grywalizacjaŻyjemy w czasach, w których dla niektórych ludzi najważniejsze są dobra materialne, przez pryzmat których postrzegają świat wokół. Dla jednostek, dla których ?jesteś tym co posiadasz? jest nie tyle wypaczonym hasłem doby hiperkonsumpcji lecz realnym światopoglądem powstała platforma Wootocracy. Wootocracy na pierwszym miejscu stawia posiadane przez użytkownika dobra materialne, dzięki którym określa kim jest dana osoba.

Jak działa Wootocracy? Użytkownik wybiera priorytetowe przedmioty, które posiada ? od ubrań po sprzęt muzyczny, czy nawet kartę pamięci konkretnej marki, a następnie Wootocaracy przyporządkowuje go do grupy hipsterów, muzyków, sportowców etc. Kolejnym krokiem jest znalezienie alter-ego użytkownika, z którym może on poprowadzić interesującą (wg twórców platformy) konwersację. Jedynym elementem doboru rozmówcy są posiadane przez niego przedmioty oraz lubiane marki, nie zaś wyznawany światopogląd, czy zainteresowania.

Wootocaracy umożliwia konkurowanie z innymi użytkownikami w rankingach prawdziwych fanów marki, czy najbardziej realnych hipsterów etc. Oprócz rankingów, w których można wieźć prym dzięki zakupom nowych przedmiotów platforma umożliwia tworzenie list z wymarzonymi produktami, polubieni przedmiotów innych użytkowników oraz wystawianie opinii, dzięki którym można stać się ambasadorem marki, który może być następnie sponsorowany (gadżety etc.) przez gigantów w typie Nike, czy Burtona.

)


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl