kaczka - grywalizacja

rgbstock.com / johnnyberg

Project Sunblock przeprowadził badanie wśród firm, które przeznaczają fundusze na reklamę i odkrył, że ponad jedna trzecia marek nie wie, gdzie pojawiają się stworzone dla nich treści reklamowe. Około 2,4 miliona funtów jest przeznaczanych na reklamy, które ?mogą pojawić się gdziekolwiek?, włączając strony internetowe, których tematyką jest przemoc, pornografia czy narkotyki, które zapewnią reklamodawcom obniżenie ich reputacji. 62% marketerów przyznaje, że nie posiada lub nie posiadało dostępu do narzędzi analitycznych w czasie rzeczywistym w celu oszacowania skuteczności ich kampanii reklamowych.

?Widzieliśmy przykłady reklam banków pojawiające się na pornograficznych stronach, czy reklamy innych marek widoczne na stronach peer-to-peer, gdzie użytkownicy mogą ściągnąć nielegalnie najnowszy film Hollywoodzki. Marki muszą zwrócić uwagę na te zagrożenia już teraz?, powiedział Andrew Goode, COO z Project Sunblock.

Aby zapobiegać takim ewentualnościom, niezbędne są wyszukane narzędzia do weryfikacji kontentu, np. RTB (real-time bidding). Firmy płacąc za reklamę, nie mogą pozwolić sobie na to, aby zamiast przynosić im zyski, wyrządzała szkody i odbierała im klientów.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl