wideo - grywalizacjaOglądalność kontentu wideo online wzrasta z roku na rok. Ludzie na całym świecie oglądają coraz więcej filmów wideo opublikowanych w Internecie. Powody dla których liczba widzów wideo online rośnie wychodzą poza chęć dostarczenia sobie dodatkowej ilości rozrywki. Widzowie oglądają filmy wideo w celach edukacyjnych i poznawczych. Więcej niż sześć miliardów godzin wideo zamieszczonego online jest oglądanych każdego miesiąca na samym kanale YouTube, co przekłada się na prawie godzinę oglądania filmów w sieci na każdą osobę na Ziemi.

Za zwiększeniem się oglądalności kontentu niereklamowego podąża wzrost oglądalności reklam wideo online. Ludzie oglądają reklamy, a także filmy około reklamowe, w których przekazywane są informacje na temat produktów lub usług przez użytkowników, którzy z danego towaru skorzystali. Aby dowiedzieć się, jak skuteczne są reklamy oraz inne wideo w sieci na temat produktów lub usług, zbadano ich użyteczność. Okazało się, że wideo zamieszczone online przyczyniają się do zwiększenia wiedzy i zrozumienia na temat produktów lub usług danej marki lub firmy aż o siedemdziesiąt cztery procent.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl