rgbstock.com / COBRASoft Najnowsze kwietniowe badanie opublikowane przez Yesmail Interactive we współpracy z organizacją analityczną Gleanster dowodzi, że 80% firm nie wie o swoich klientach nic, poza ich danymi demograficznymi oraz historią zakupów. Raport opublikowano pod tytułem ?Customer Lifecycle Engagement: Imperatives for Midsize-to-Large Companies?. Z raportu dowiadujemy się, że marketerzy sądzą, że znają swoich klientów dobrze, jednak w praktyce okazuje się, że nie mają dostępu lub nie analizują danych, które umożliwiłyby im przesy…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków