Marketing grywalizacyjny często opiera swoje kampanie promocyjne na dostarczających dużej dawki zabawy grach, dzięki których można wygrać darmowe produkty konkretnych marek. Okazuje się, że takie działania mają skuteczny wpływ na rozprzestrzenianie się popularności promowanych produktów. W najnowszym badaniu przeprowadzonym przez Journal of Consumer Research wykazano bowiem, że konsumenci doceniają darmowy prezent bardziej niż mocno przeceniony przedmiot promocyjny, szczególnie jeśli w grę wchodzi prestiżowa marka o dobrej pozycji rynkowej…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków