piaskowy laptop - grywalizacja

SXC.hu / msadriano

Google podaje, że YouTube staje się głównym miejscem destynacji dla kupujących, jednak sprzedawcy muszą wykraczać poza ograniczanie się do publikowania reklam w postaci filmów wideo.

Według badania Google, aż 89% wakacyjnych klientów korzysta z zasobów Internetu, aby sprawdzić informacje na temat przedmiotów lub usług, które zamierzają zakupić. Sprzedawcy w tym celu używają YouTube do zamieszczania kreatywnego kontentu, który będzie odróżniał reklamodawców od innych firm oraz przykuwał uwagę potencjalnych klientów. Według specjalistów sprzedawcy powinni skupić swoją siły na tworzeniu  takiego przekazu firmującego markę, który tworzy emocjonalną więź pomiędzy nią a nabywcami.

Działanie reklam i kontentu wideo w sieci jest nieocenionym sposobem na nawiązanie i podtrzymanie kontaktu z potencjalnymi klientami. Badanie Google z lipca 2012 roku dowodziło, że średnio aż czterech na dziesięciu kupujących, którzy oglądali wcześniej wideo opublikowane w sieci, odwiedziło sklep online lub osobiście, by sprawdzić działanie i wygląd konkretnego produktu.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl