Zgodnie z wynikami badania zrealizowanego przez PwC dla IAB AdEx, wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły po trzech kwartałach 2013 r. o 10,3% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2012 i przekroczyły 1,75 mld PLN. Dynamicznie rosną wydatki na internetową reklamę wideo (31% wzrostu rdr) oraz reklamę w social media (62% wzrostu rdr). Najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna, która uzyskała 43% udziału w rynku. Na drugim miejscu znalazł się SEM (marketing w wyszukiwarkach) ? 36% udziału, a następnie: ogłoszenia (15%) i e-mail (5%).   Enterp…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków