David Edery i Ethan Mollick, w swojej książce pt. ?Changing the Game?, napisali: ?Najrozmaitsze przedsiębiorstwa zaczęły używać gier, żeby w rewolucyjny sposób zmienić metody oddziaływania na swoich klientów i pracowników, i w rezultacie stać się podmiotami bardziej konkurencyjnymi i przynoszącymi większe zyski?. Co sprawia, że proces zgamifikowany staje się skutecznym narzędziem biznesowym? Jest to przede wszystkim skutkiem zwiększonego zaangażowania uczestników, wynikającego z włączenia do procesu elementów, które podnoszą jego atra…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków