blend-a-med - grywalizacjaZgodnie z rozmaitymi badaniami, Polacy są jednym z najmniej uśmiechniętych narodów świata ? nie uśmiechają się do siebie, trudno im wyrażać pozytywne emocje. Latem 2013 r. Blend-a-Med postanowił zmienić ten stan rzeczy, ?zarażając? Polaków uśmiechem, za przykłąd dając im warszawskie pomniki, które specjalnie na tę okazję? zaczęły się uśmiechać.

Jako pierwszy ?uśmiechnęła się? podobizna Bartolomeo Colleoniego ? konny pomnik stojący na dziedzińcu ASP. Na twarz pomnika nałożono silikonową uśmiechniętą maskę w kolorze rzeźby.

Kolejne przeróbki były już wirtualne ? za pomocą specjalnej aplikacji użytkownicy mogli nałożyć uśmiechy na twarze posągów m.in. Chopina, Kopernika, Mickiewicza i Syrenki. Akcji towarzyszyła dystrybucja specjalnie na tę okazję wydanych kartek pocztowych, z fotografiami ?uśmiechniętych? pomników.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl