stary_sklep - grywalizacja

SXC.hu / LuZiVerne

W Stanach Zjednoczonych ok. połowy klientów korzysta ze smartfonów lub tabletów podczas procesu zakupowego ? zarówno do zapoznawania się z ofertą, jak i do finalizowania transakcji.

W drugim kwartale 2013 r. konsumenci amerykańscy wydali na transakcje m-commerce?owe blisko 5 mld USD, co stanowiło ok. 9% wartości całego rynku e-commerce w Stanach Zjednoczonych. Dodatkowo, w okresie Q2 2012 ? Q2 2013, wartość przychodów z m-commerce wzrosła w USA o 24%, a z całego e-commerce ? o 16%. Liczby te wskazują na fakt, jak ważne są inwestycje w infrastrukturę, oprogramowanie i strategie marketingowe, które umożliwią uzyskanie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej na tym rynku, szczególnie że urządzenia mobilne ułatwiają szybkie porównywanie cen i ofert.

Przeciętna wartość transakcji mobilnej wyniosła w USA w drugim kwartale 2013 r. 86,5 USD.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl