Miniona zima przyniosła dwie niezwykle interesujące reklamy outdoorowe w formie przystanków autobusowych. Pierwszy z nich ? Duracell stanęł w Montrealu, zaś Unbelievable Bus Shelter zainstalowano w Londynie. Zimy w Kanadzie są niebywale zimne i długie. Żadnego z mieszkańców nie dziwią kilkudziesięciocentymetrowe zaspy lub opady śniegu uznawane nawet w naszym kraju za rekordowe. W tak niekorzystnych warunkach atmosferycznych wykonywanie codziennych zadań, takich jak na przykład korzystanie ze środków miejskiego transportu może stać się wyzwaniem.…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków