śledzenie - grywalizacja

rgbstock.com / opinto

40 procent respondentów oznajmiła, że polubiła lub jest followerem danej marki ze względu na to, że już wcześniej interesowała się jej produktami lub usługami i nie chciała być niedoinformowana. Trzydzieści dziewięć procent osób polubiło lub dodało do śledzonych daną markę tylko po to, aby otrzymać ofertę specjalną. „Polubienie” często jest warunkiem koniecznym do spełnienia, aby dostać w zamian możliwość brania udziału w takiej ofercie. Dwanaście procent zaznacza ?lubię to? lub ?follow?, ponieważ ich znajomy rekomendował im stronę albo ze względu na to, że osoby te dostrzegły polubienie znajomego na tablicy głównej. Jedynie osiem procent zaznacza, że lubi albo śledzi daną markę mimo tego, że wcześniej nie znało jej w rzeczywistości offline.

Najczęstszym powodem na to, aby potencjalni klienci przestali lubić lub śledzić daną markę jest publikowanie przez nią nieinteresujących postów, które zaśmiecają tablicę główną. Robi tak trzydzieści dwa procent badanych. Innym powodem „odlubienia” marki jest publikowanie przez nią zbyt dużej liczby postów. W ten sposób postępuje dwadzieścia osiem procent badanych.

Badanie zostało przeprowadzone przez Kentico Software.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl