hansa - grywalizacja11% drogowych wypadków w Niemczech jest skutkiem jazdy po spożyciu alkoholu. Do wypadków tych mogłoby nie dojść, gdyby kierujący pojazdami skorzystali z taksówek zamiast prowadzenia pod wpływem alkoholu, który obniża refleks oraz uniemożliwia trafną ocenę rzeczywistej sytuacji na drodze.

W celu zmienienia tych statystyk na lepsze jedna z sieci taxi ? Hansa wprowadziła na rynek nietypowe szklanki noszące miano Taxi Glass. Szklanki te wprowadzono do popularnych klubów i barów. Na pozór szklanki Taxi Glass nie różnią się od standardowych naczyń, jednak pod wpływem bąbelków z napojów dodawanych do drinków zmieniają się one w sprytną ?ulotkę?. Pod wpływem wspomnianych bąbelków i specjalnej niewidocznej na pierwszy rzut oka warstwy, na szklankach pojawia się prosty anglojęzyczny napis ? You Drink, We Drive oraz nazwa Hansa Taxi i numer telefonu pozwalający na wezwanie taksówki. Dzięki tak nietypowemu sposobowi reklamy sieć Hansa dotarła do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów, wzbudziła zainteresowanie bywalców nocnych klubów oraz przyczyniła się do wzrostu świadomości nawet pijanych imprezowiczów, którzy zamiast zajęcia miejsca kierowcy stali się bezpiecznymi dla siebie i innych użytkowników drogi pasażerami.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl