Jednym z interesujących projektów starających się o realizację w ramach kampanii Volkswagena ? The Fun Theory był zaprezentowany w 2009 roku ? Mind Your Engines. Projekt ten spotkał się z szeroką falą pozytywnych, jak i negatywnych komentarzy na internetowych forach oraz kanałach popularnego YouTube. Jako główny cel Mind Your Engines stawia przed sobą zmniejszenie emisji CO2, który wpływa negatywnie na atmosferę. Według wyliczeń pomysłodawców projektu 20% globalnej emisji CO2 jest skutkiem ruchu ulicznego, to jest w tym kontekście ruchu pojazdów silni…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków