Volkswagen przyzwyczaił już nas do swych proekologicznych pomysłów propagowanych za pomocą kampanii The Fun Theory. W celu zaskoczenia uczestników eventów sygnowanych logo tej kampanii Volkswagen postanowił skupić się ściśle na zabawie i przyjemności zeń czerpanej. Dokonał tego w cyklu Fast Lane, który nakłania ludzi, by przyspieszyli nieco swój codzienny ?bieg?. Jedną z akcji zrealizowanych w ramach The Fun Theory jest Fast Lane jest The Slide, to jest zjeżdżalnia?ślizgawka. Do realizacji The Slide specjaliści z The Fun Theory po raz kolejny wykorzys…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków