Extra Cold Mind Booth - grywalizacjaZimne piwo wydaje się jednym z najodpowiedniejszych napojów możliwych do zaserwowania w skąpanej słońcem Afryce. Pochodzący z RPA producent piwa Castle Light wydaje się być tego samego zdania. Dzięki współpracy z agencją reklamową Hellocomputer i wykonawcą projektu – Thingking, stworzył osobliwy automat vendingowy noszący miano The Extra Cold Mind Reader.

The Extra Cold Mind Reader, jak sama nazwa wskazuje ma odczytywać ludzkie myśli. Na promującym akcję filmie maszyna promowana jest jako wynalazek rodem z filmów science fiction lub dzieło popularnego mutanta z X-Manów. W teorii automat wykorzystując zakładaną na głowę ?opaskę? odczytuje myśli osoby, na której głowie się znajduje. Jak jest w rzeczywistości?

Automat zbudowany przez Thingking składał się z estetycznej obudowy imitującej bryłę lodu, wyświetlacza, uchwytu na szklankę piwa oraz sytemu odpowiedzialnego za interaktywne efekty świetlne i nawiew zimnego powietrza. Do urządzenia podłączono poza tym wspomnianą opaskę. Zadaniem stawianym przed graczami było skoncentrowanie się na zimnym piwie i utrzymanie tej myśli w swej świadomości. Im dłużej gracz myślał o chłodzie, tym więcej piwa otrzymywał on w finalnie. Tajemnicza opaska zakładana przez graczy nie pozwalała co prawda na czytanie myśli, ale korzystała z możliwości oferowanych przez EEG. Czujniki EEG znajdujące się w opasce mierzyły aktywność fal mózgowych rejestrując między innymi skupianie się gracza, zaangażowanie emocjonalne gracza. Na ekranie pojawiały się mające na celu zdekoncentrować śmiałków obrazy ? gorące pustynie, kobiety, samochody etc.

Grywalizacyjna zabawa przyciągnęła do automatu wielu śmiałków, a film zdobywa serca coraz szerszej grupy widzów dzięki viralowej dystrybucji. Warto nadmienić, że w ciągu jednej nocy The Extra Cold Mind Reader rozdysponował ponad 100 litrów piwa.

Castle Lite – Extra Cold Mind Booth from Hellocomputer on Vimeo.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl