kulka_antytesowa - grywalizacja

SXC.hu / pennylayn

Badanie przeprowadzone przez Integrated Benefits Institute dowodzi, że stres w pracy jest główną przyczyną słabej wydajności pracowników. Jest on bardziej niekorzystny niż stres w domu lub zmartwienia finansowe.

Wydajność pracowników oszacowana według wskaźników związanych z uważnością i koncentracją pracownika, realizacją założonych zadań względem innych pracowników lub nie wykonaniem poszczególnych zleceń zmniejsza się w momencie, gdy stres w pracy ulega zwiększeniu. Wśród pracowników którzy nigdy nie doświadczyli stresu w pracy, 68 procent wykonuje swoją pracę zgodnie ze średnią lub powyżej średniej przeciętnej wydajności. Z tego jedynie 41 procent pracowników którzy są pod wpływem silnego lub ciągłego stresu, wykonuje swoją pracę zgodnie ze średnią wydajności.

Badanie dowiodło jednocześnie, że zdrowsi pracownicy są mniej podatni na doświadczanie stresu w pracy. 27 procent pracowników o doskonałym zdrowiu nigdy nie stresowało się w związku ze swoją pracą, w porównaniu z 9 procentami pracowników, doświadczających stresu przewlekle.

Badanie zostało przeprowadzone wśród 6437 pracowników przez Dr Ronalda Kesslera z Harvard Medical School.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl