gigya - grywalizacjaSerwis Gigya zajmujący się strategiami marketingowymi zwiększającymi społeczne zaangażowanie klientów zebrał 25 milionów dolarów funduszy na kontynuowanie rozbudowywania swojego zespołu, zwiększenia liczby nabywców usług i poszerzenia oferty, która w chwili obecnej zawiera produkty oparte o rozwiązania grywalizacyjne. Zbieranie funduszy przebiegało pod nadzorem Greenspring Associates i dotyczy obecnych inwestorów startupu jak Benchmark Capital, Mayfield Fund, DAG Ventures oraz Advance Publications.

Gigya zajmuje się tworzeniem stron internetowych, usług oraz aplikacji z wykorzystaniem mechaniki social gaming. Używa do tego celu pluginów, które następnie podlegają zintegrowaniu. Gigya posiada obecnie ponad 200 pracowników oraz około 700 klientów, w tym WWE, Art.com, AARP, The Atlantic i innych.

?Mamy duże plany na przyszłość,? napisał CEO Patrick Salyer jako komentarz do wiadomości. ?Z dodatkowymi funduszami Gigya będzie kontynuować budowanie naszej wizji stworzenia bardziej efektywnego marketingu dla przedsiębiorców i bardziej odpowiedniego dla klientów.?


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl