Marka SPRITE rozpoczęła stałą współpracę z twórcami trzech największych polskich kanałów dotyczących gier na YouTube w Polsce: SKKF, Rojo i Rock. Staną się oni nie tylko ambasadorami marki, lecz także współtwórcami strategii jej działań w swoich kanałach. Będzie to największa współpraca strategiczna pomiędzy marką a kanałami YouTube na polskim rynku. Głównym założeniem działań jest pozostawienie dużej swobody vlogerom, co umożliwi im zachowanie autentyczności. Tematyka gier na YouTubie to – z jednej strony – jeden z ja…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków