W minionych dekadach karty lojalnościowe pomagały właścicielom sklepów, restauracji, czy stacji benzynowych zdobyć i podtrzymać lojalność klientów. Obecnie coraz mniej osób jest skora do umieszczenia w swym portfelu kolejnej karty pozwalającej na zbieranie pieczątek, czy też logowanie w systemie danego sklepu/lokalu. W celu podtrzymania więzi z klientem potrzebne stały się więc bardziej nowoczesne rozwiązania. Jednym z nich ma być zbudowanie programu bonusowego zbliżonego do koncepcji mil oferowanych przez linie lotnicze na całym świecie. Prakt…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków