ciasteczka - grywalizacja

rgbstock / coolhewitt23

„W 2014 roku content marketing przestanie być jedynie modnym buzz wordem, a stanie się dla agencji reklamowych oraz działów marketingu codziennym narzędziem pracy. Pamiętać należy również, że kampania content marketingowa, której istotnym celem jest zdobywanie jak największej liczby najwyższej jakości back linków, jest szczególnie wymagającym i trudnym zadaniem. Warto więc pokrótce opisać trzy podstawy skutecznej kampanii content marketingu.” – czytamy w raporcie ?SEO e-commerce 2013 w Polsce? przygotowanym przez LeadBullet i SearchMetrics.

W raporcie tym podsumowane zostały: widoczność w Google firm zajmujących się e-handlem oraz prognozy trendów na 2014 r. Opisane zostały 23 branże, m.in.: AGD, bankowość, odzież, żywność, nieruchomości, książki, turystyka, hosting i domeny, czy forex. Dane dotyczące każdej z branż ilustrują wykresy i zestawienia.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl