SCX.hu / svilen001 Reklamy online stanowią coraz większą liczbę wideo odsłanianych przez pragnących rozrywki użytkowników Internetu. eMarketer oszacowuje, że w samych Stanach Zjednoczonych reklamodawstwo online zwiększy się z 1.1 miliona dolarów w 2009 do 4,1 miliona dolarów w 2013 roku, a stosunek do inwestowania w reklamy online zwiększy się z 4.3 procent do 11 procent na poziomie wydatków reklamodawców. Do reklam online przyciąga ich przede wszystkim obniżanie kosztów oraz możliwość dotarcia do szerszej rzeszy odbiorców poprzez ich działania po…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków