wzrost - grywalizacja

rgbstock.com / COBRASoft

Wg portalu eMarketer do 2014 r. światowe wydatki na reklamę mobilną osiągną poziom ponad 72 mld USD, co oznacza, że wzrosną one blisko dziesięciokrotnie w stosunku do ogólnej kwoty przeznaczonej na ten cel odnotowanej w 2012 r. (ok. 9 mld USD). Analitycy portal oceniają, że w 2013 r. wydatki na reklamę mobilną wyniosły o ok. 106% więcej niż w roku 2012 (ok. 9 mld USD vs ok. 18 mld USD), oraz że w 2014 r. wzrosną o kolejne 62% (ok. 29 mld USD vs ok. 18 mld USD).

Największą zwyżkę nakładów na reklamę mobilną odnotowano w przemyśle farmaceutycznym (o 744% więcej w Q3 2013 r. w stosunku do Q3 2012 r.), mediów informacyjnych (+530% w Q3?13 vs. Q3?12) i sportowym (+411%). Najwolniej wydatki te rosły w branży technologicznej (+132%).

 

Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl