wideo - grywalizacjaZgodnie z prognozami eMarketera do końca 2013 r. amerykańscy detaliści wydadzą na reklamę o blisko 16% na reklamę online 9,5 mld USD. Oznacza to wzrost o blisko 16% w stosunku do poprzedniego roku, w którym to z kolei budżety przeznaczone na reklamę online były wyższe o 14,5% niż w 2011 r. Wydatki te będą najprawdpodobniej stanowić ok. 22% wszystkich pieniędzy wydanych w USA na reklamę online.

Większość tych pieniędzy zostanie wydana, jak co roku, na promocje świąteczne. eMarketer szacuje, że na dwa ostatnie miesiące 2013 r. przypadnie 23,5% detalicznej sprzedaży e-commerce?owej w Stanach Zjednoczonych, co przełoży się na kwotę blisko 62 mld USD. Zgodnie z tymi samymi przewidywaniami wartość sprzedaży e-commerce w USA osiągnie w tym roku poziom nieco ponad 263 mld USD, co oznacza wzrost o ponad 16% YoY.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl