mobile - grywalizacja

rgbstock.com / lusi

Z przeprowadzonego w grudniu 2013 r. przez PBS Kids badania wynika, że aż 68% amerykańskich rodziców nie ma nic przeciwko zakupieniu na rzecz swojego dziecka aplikacji mobilnej. Nie zamierza tego robić niecałą 1/3 matek i ojców.

Najwięcej osób kupujących, lub zamierzających dokonać takich zakupów jest pośród rodziców w wieku 18-34 lat (73%). Odsetek ten spada w dwóch wyróżnionych na potrzeby badania grupach: 69% (35-44) i 62% (45+). Ciekawe są składowe wyniku „tak” – „kupuję obecnie? odpowiedziało odpowiednio: 54%, 48% i 36%. Natomiast „zamierzam”: 19%, 20% i 26%. Oznacza to, że choć najstarsza grupa wiekowa podchodzi do tego typu zakupów z największą rezerwą, jest jednocześnie najlepiej rokująca.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl