światełka - grywalizacja

SXC.hu / e-Eva-a

WebDAM, cyfrowa platforma dla marketerów, postanowiła zebrać dane od ekspertów branżowych, by dowiedzieć się, jakie trendy marketingowe będą dominować w świecie reklamy w niedalekiej przyszłości. WebDAM zbadali, jaka będzie przyszłość reklamodawstwa internetowego i do jakiego stopnia będzie ono obecne na rynku reklamowym.

Tradycyjne formy reklamodawstwa przestają spełniać oczekiwania przedsiębiorstw. Firmy zauważają potencjał reklamy internetowej oraz możliwość zaoszczędzenia często dużych pieniędzy przy osiągnięciu podobnych efektów dzięki strategiom reklamowym opartym o wykorzystanie technik marketingu szeptanego, partyzanckiego, społecznościowego czy mailingowego. Sam fakt, że dochody z reklam zamieszczanych w drukowanej prasie spadły o sześćdziesiąt sześć procent w ciągu ostatnich dziewięciu lat, mówi sam za siebie.

Już teraz można zaobserwować coraz szerzej rozprzestrzeniający się trend przenoszenia się reklamodawców do Internetu.  Trend ten będzie się rozwijać, a w 2015 roku reklamodawstwo internetowe będzie stanowić jedną czwartą całego rynku reklamowego.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl