mina - grywalizacja

rgbstock.com / xymonau

Reklamodawcy przy opracowywaniu kampanii reklamowych korzystają z konkretnych strategii działania, które dostosowane są do określonych przez zleceniodawcę wymogów. W niektórych przypadkach zleceniodawcy określają, że nie zależy im na tym jak zostanie odczytany ich komunikat reklamowy, ale ważne, aby zyskał on jak najszersze grono odbiorców. W takich wypadkach chodzi im o to, aby ludzie o nich mówili; nieważne w jaki sposób. Jedną ze skutecznych strategii reklamowych jest reklama szokowa. Jest oparta na tym, aby wywoływać zaskoczenie, zszokowanie i konsternację wśród żądnych emocji widzów.

Reklama szokowa jest skuteczna najczęściej jedynie dla konkretnej grupy wiekowej odbiorców. ?Musisz przemyśleć, w jaki sposób chcesz reprezentować markę i oszacować, jaka będzie reakcja widzów na stworzoną przez ciebie reklamę,? mówi Tony Mennuto, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Mister Face.

Kenn Hamm, pracownik The Studio w iCrossing dodaje: ?Jeśli uwaga widzów nie zostanie przykuta, nie będą oni odbiorcami przekazu reklamowego, a zatem reklama nie wygeneruje zysku. W pewnym sensie nie istnieje dobry lub zły sposób przykuwania uwagi. To naprawdę zależy od tego czy reklama ma przyciągnąć konkretną uwagę konkretnej widowni i wywołać konkretny skutek.?

Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl