sms - grywalizacja

rgbstock.com / johnnyberg

?Przyszły rok może się okazać przełomowym jeśli chodzi o rynek reklamy mobilnej w Polsce. Całkiem możliwe, że wydatki na reklamę mobilną podskoczą nawet o kilkadziesiąt procent, a wszystko to za sprawą rosnącej rzeszy internautów korzystających z tabletów i smartfonów. Jeśli dodatkowo ze względu na inwestycje operatorów dojdzie do tego większa dostępność szybkiego internetu oraz nowe możliwości wynikające z technologii urządzeń mobilnych – to okaże się, że 2014 rok będzie czasem prawdziwej eksplozji mobile, w ślad której pójdą działania marketerów.? – czytamy w raporcie ?Marketing mobilny?, przygotowanym przez Interaktywnie.com.

Eksperci wypowiadający się w raporcie oceniają, że rosnąca liczba użytkowników smartfonów i tabletów przełoży się na wygenerowanie większej liczby odsłon mobilnych. Oceniają, że liczba miesięcznych wyświetleń stron mobilnych w polskim internecie w 2014 r. wyniesie blisko 2,4 mld.

Rowojowi rynku reklamy mobilnej sprzyjać będą najnowsze technologie oraz możliwości, jakie dają urządzenia mobilne, np.: technologia NFC (zbliżenie telefonu do reklamy outdorowej uruchamiało interaktywną reklamę na smartfonie), możliwość wykorzystania kontekstu miejsca i czasu, rozpoznawanie dźwięku lub obrazu za pomocą aplikacji, możliwość tworzenia kampanii angażujących użytkownika w znacznie większym stopniu niż standardowa reklama (np. sponsorowane aplikacje i mini-gry), urządzenia mobilne pozwalają użytkownikom na wykorzystywanie nowych funkcji umożliwiających otrzymywanie zniżek lub zbieranie punktów w programach lojalnościowych.

W Polsce jest ponad 9 milionów użytkowników smartfonów (za Millward Brown), a ich liczba stale rośnie.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl