Dove - grywalizacjaReklama Dove Beauty Sketches, stworzona przez agencję Ogilvy Mather dla Unilever okazała się być produktem marketingowym, który został najczęściej udostępniany przez widzów w Internecie w przeciągu roku 2013 według badań Unruly Viral Video Chart. Obliczono także, że reklama ta była najczęściej oglądanym wideo online w historii Internetu. Obliczenia były opracowane na bazie danych z udostępnień poprzez portale Twitter, Facebook oraz blogi, i nie włączały do top listy trailerów filmów i programów TV.

Dove Beauty Sketches opiera się na przesłaniu dla kobiet oznajmiającym im, że w rzeczywistości są o wiele piękniejsze, niż myślą. Scenariusz reklamy został stworzony na bazie doświadczenia, w którym wygląd kobiet jest odwzorowywany przez malarza poprzez rysunek, który dla większości kobiet biorących udział w reklamie okazuje się być odzwierciedleniem ich piękna, którego wcześniej w sobie nie dostrzegały.

Dove Beauty Sketches stała się reklamą o największej popularności wśród widzów, mimo swojej trzyminutowej długości trwania, ponieważ udowadniała kobietom ich realne piękno za pomocą mierzalnego i interesującego eksperymentu, który przynosił wartościowe dowody. Poruszała jednocześnie najważniejszy temat dla kobiet oraz mężczyzn, jakim jest kobiece piękno.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl