Zarówno najnowsza, jak i cykl poprzednich reklam produktów Unilever, kryjących się pod szyldem Dove, przecierają nowy szlak wśród współczesnych trendów marketingowych. Okazuje się, że koncepcje zastosowane w nowatorskich reklamach tej marki są skuteczne ? filmy reklamowe zdobywają coraz szersze grono widzów i zwolenników. Reklamy Dove bowiem próbują przekazać widzom coś więcej niż tylko suche informacje na temat produktów oraz dać widzom więcej, niż tylko rozrywkę czerpaną z dobrze nakręconego i wzbogaconego o ciekawy koncept spotu. Dove s…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków