adidas smart watch - grywalizacjaNielsen niedawno opublikował raport zatytułowany ?The Connected Life Report?, z którego możemy dowiedzieć się, że coraz więcej osób jest zainteresowana używanym sprzętem wearable.

Używany sprzęt wearable zostanie zakupiony przez pięćdziesiąt procent Amerykanów w najbliższej przyszłości. Czterdzieści osiem procent właścicieli używanego sprzętu w Stanach Zjednoczonych to młodzi ludzie w przedziale wiekowym od osiemnastu do trzydziestu czterech lat. Trzy czwarte właścicieli używanego sprzętu postrzega samych siebie w początkowym stadium zakupu tego typu towaru. Zbadano również jakie są preferencje Amerykanów co do konkretnego typu urządzeń. Więcej niż dwie trzecie z nich jako atrakcyjne i warte zakupu uważa opaski fitness, czterdzieści pięć procent jest zainteresowanych zegarkami typu smart, siedemnaście procent interesują urządzenia typu mHealth (skrót od mobile Health). Korzyści, które mogą czerpać użytkownicy takich urządzeń są podstawową przyczyną ich zakupu. Im więcej korzyści i zalet posiada dane urządzenie, tym większe prawdopodobieństwo że przypadnie ono do gustu poszukiwaczom używanego sprzętu technologicznego.

 

Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl