dane - grywalizacja

rgbstock.com / lusi

Experian Marketing Services opublikowali raport zatytułowany 2014 Digital Marketer, w którym zdefiniowali najważniejsze wyzwania biznesowe liderów marketingu na podstawie zebranych danych.

Sześćdziesiąt jeden procent respondentów stwierdziło, że najważniejszym z wyzwań jest zbieranie i zarządzanie różnymi rodzajami danych, które są możliwe do zebrania. Kolejnym wyzwaniem, o którym mówiło czterdzieści osiem procent badanych, było CRM czyli ?posiadanie właściwych systemów by efektywnie tworzyć i zarządzać interakcjami pomiędzy klientami.? Czterdzieści cztery procent wymieniało wyzwanie związane z ROI jako to, które liczy się najbardziej. Mowa tu dokładnie o ?śledzeniu i mierzeniu efektywności zintegrowanych kampanii.? Czterdzieści dwa procent badanych podawało, że najważniejszym wyzwaniem jest kwestia organizacji i współpracy osobnych departamentów ich przedsiębiorstw. Trzydzieści dziewięć procent kładło nacisk na branding czyli sposób przedstawienia swojej historii tak, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Dwadzieścia siedem procent przykładało największą wagę do usatysfakcjonowania swoich klientów i wykreowania ich lojalności.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl