Rodzice powinni być ostoją dzieci, zarówno w ich pierwszych latach życia, jak i w dorosłości. Szczególnym szacunkiem obdarzane są po wielokroć matki, które dla dobra swego potomstwa potrafią po niejednokrotnie dokonywać rzeczy z pozoru niemożliwych. Kult matki rozwinięty tak silnie w Polsce, jest również jedną ze składowych brazylijskiej kultury. Dzień Matki jest również jednym z dwóch najbardziej dochodowych okresów sprzedażowych.

Firmy prześcigają się w pomysłach, by do swych sklepów przyciągnąć rzeszę klientów. Standardowe obniżki, czy promocje spowszechniały już na tyle, że giganci tacy jak Puma postanowili pójść o krok dalej. Puma razem z agencją reklamową Manga z okazji tegorocznego Dnia Matki przygotowała nietypową promocję mającą na celu uhonorowanie tych wyjątkowych kobiet. Każda osoba, która dokonała zakupu na kwotę 250 dolarów (lub większą) otrzymywała szansę wykonania pamiątkowego tatuażu mającego na celu oddanie hołdu swym rodzicielkom. Na witrynach sklepowych Pumy umieszczono przenośne stacje obsługiwane przez utalentowanych tatuażystów, którzy pokrywali ciała kupujących sercami, imionami, czy osobistymi tekstami. Kupujący, którzy nie byli zdecydowani na dokonanie ingerencji w swoją cielesność, a spełniali warunki promocji otrzymywali kupon umożliwiający wykonanie tatuażu w stacjonarnym studio w innym terminie.

Nietypowa akcja promocyjna Pumy spotkała się z dużym zainteresowaniem. Z możliwości wykonania tatuażu skorzystało aż 820 osób, a sprzedaż produktów ze skaczącym kotem wzrosła aż o 27% procent. Nietypowy koncept promocji i wyzwalanie w ludziach zainteresowania i odwagi okazały się kluczem do sukcesu brazylijskiej akcji Pumy.

Eternal Mommy – Puma from mangavideo on Vimeo.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl