Znajomość typologii osobowości człowieka może okazać się niezwykle przydatna w procesie obsługi Klienta, a także w procesie projektowania programów mających na celu poprawę jakości obsługi, w tym grywalizacji. Podczas krótkiego kontaktu z Klientem nie jesteśmy w stanie dokonać jego szczegółowej diagnozy (po prostu nie ma na to czasu), lecz nawet kilka symptomów w zachowaniu Klienta może podpowiedzieć nam trafne rozwiązanie problemu. Oto kilka psychologicznych typów Klienta i rad, jak z nimi postępować. Typ Klienta Cechy rozpoznawcze Sugestie pos…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków