Psychologiczny eksperyment dotyczący konformizmu, który został przeprowadzony w 1962 roku i zarejestrowany ukrytą kamerą stanowi nie tylko interesujący przykład na mechanikę zachowania się jednostki w grupie, ale może być także wykorzystany w sytuacjach grywalizacyjnych. U podstaw grywalizacji bowiem leżą procesy grupowe: rywalizacja pomiędzy graczami oraz przynależność do społeczności, motywująca do działania poszczególne jednostki. Historia psychologii konformizmu sięga lat pięćdziesiątych XX wieku, gdy Solomon Asch ? naukowiec i…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków