market_share - grywalizacja

SXC.hu / kikashi

Według badania ?2014 State of Marketing? przeprowadzonego przez Salesforce ExactTarget Marketing Cloud trzema priorytetami marketingowymi w tym roku będzie: zwiększenie współczynników konwersji (47 procent badanych), zwiększenie i podniesienie świadomości marki (46 procent), oraz zebranie, zmierzenie i używanie danych opartych na zachowaniu klientów.

Aż dziewięćdziesiąt osiem procent marketerów planuje zwiększyć lub utrzymać na takim samym poziomie ilość wydatków na 2014 rok. Będą im one potrzebne do zrealizowania wyzwań postawionych na ten rok. Są nimi zwiększenie zaangażowania subskrybentów oraz sprzedaży (65 procent), pozyskanie nowych subskrybentów (58 procent), oraz rozwinięcie i podtrzymanie silnej stałej więzi z nowymi subskrybentami (45 procent).

Obszary na które marketerzy chcą zwiększyć wydatki to: dane i analityka danych (61 procent), marketing mailowy (58 procent), marketing społecznościowy (57 procent), zarządzanie kontentem (57 procent).

Respondenci proszeni o zdefiniowanie, co jest kluczowym elementem napędzających ich biznes odpowiedzieli, że jest nim e-mailing (było to sześćdziesiąt osiem procent badanych), oraz marketing społecznościowy (czterdzieści sześć procent).

Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl