?To nie jest zadanie konsumentów, by wiedzieć, czego mają chcieć,? powiedział niegdyś zarządzający firmą Apple Steve Jobs. Udzielił takiej wypowiedzi, gdy został zapytany o liczbę badań marketingowych, które przeprowadza jego organizacja zanim wprowadzi na rynek nowy produkt.   Czy badania marketingowe zawsze mają rację bytu?   Niektóre strategie marketingowe zakładają taką kolejność wdrażania produktu, która zostaje poprzedzona solidną liczbą badań marketingowych. Badania te mają na celu dokonanie analizy na podstawie konkr…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków