youtube - grywalizacjaW grudniu 2013 r. Gemius przeprowadził ? w ponad 30 krajach Europy, Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu ? badanie popularności serwisu YouTube.

Mimo dynamicznych wzrostów popularności, którym YouTube cieszył się w latach 2010 i 2011, od 2012 r. trend ten zauważalnie wyhamował. Co więcej, w niektórych krajach, takich jak Dania lub Węgry, liczba internautów wchodzących na ten serwis zmniejszyła się. Jednakże nadal Węgry, obok Polski, są krajem, w którym YouTube cieszy się największą popularnością ? w 2013 r. serwis ten odwiedziło 73% węgierskich internautów i 70% użytkowników Internetu z Polski. Na trzecim miejscu znaleźli się internauci z Turcji (69%).

Dla porównania ? najmniejszą popularnością serwis cieszył się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (51%), na Ukrainie (46%) i Białorusi (41%).


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl