rgbstoc.com / richardsweet Z raportu „Rynek reklamy kontekstowej w Polsce? wynika, że 2013 r. rynek ten urósł o 4,5% w stosunku do poprzedniego i przewiduje się, że w 2014 r. wzrośnie o kolejne 7,4%. Reklama kontekstowa to 8,9% budżetów reklamowych w polskim internecie, czyli blisko 216,5 mln PLN. 83% przebadanych agencji i domy mediowe jako najpopularniejszą formę wskazało graficzną reklamę statyczną. Na kolejnych miejscach znalazły się: reklamy tekstowe (78%), reklamy graficzne flash (53%), reklamy intekstowe (44%), reklamy wideo i spersonalizowane r…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków