mobile - grywalizacja

rgbstock.com / lusi

Z opublikowanego niedawno we współpracy z TNS Polska raportu ?Marketing mobilny w Polsce 2013-2014? wynika, że technologie mobilne rozwijają się w Polsce bardzo dynamicznie.
W styczniu br. już blisko połowa Polaków była właścicielami smartfonów i szacuje się, że w 2015 r. poziom ten sięgnie 60%. Również sprzedaż tabletów wzrosła dwukrotnie w 2013 r. w porównaniu z 2012 i zrównała się ze poziomem sprzedaży komputerów przenośnych. 46% posiadaczy korzysta z aplikacji mobilnych, a kolejne 14% deklaruje, że chciałoby z nich korzystać. 3/5 deklaruje, że korzysta za pomocą smartfonów z Internetu kilka razy dziennie, a kolejne 22% – co najmniej raz w tygodniu.
Z raport ?Marketing mobilny w Polsce 2013-2014? wynika, że Polacy są coraz bardziej mobilni i coraz chętniej korzystają z udogodnień, jakie oferują urządzenia przenośne. Nie wolno jednak zapominać, że o użyteczności smartfonów i tabletów decydują przede wszystkim dostępne aplikacje, usługi oraz jakość połączenia internetowego.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl