film - grywalizacja

rgbstock.com / xymonau

Internetowy wideo marketing rozwija się równolegle z rozwojem portali internetowych z wideokontentem. Youtube posiada więcej niż jeden miliard unikalnych użytkowników, którzy odwiedzają portal systematycznie i nieprzerwanie każdego miesiąca. Oprócz bez wątpienia najwięszego zbioru wideo online w Internecie, Youtube jest także drugą co do wielkości największą wyszukiwarką na rynku, co pomaga portalowi w sprawieniu, że marketing wideo jest w stanie przyciągać ogromną liczbę widzów. Po przeprowadzeniu odpowiedniego badania dotyczącego relacji pomiędzy chęcią zakupu produktu, a oglądaniem informacyjnego lub reklamowego wideokontentu na jego temat, stwierdzono, że po obejrzeniu materiału wideo skłonność do kupienia przedmiotu w sklepie internetowym wzrasta o sześćdziesiąt cztery procent. Oznacza to, że jeśli materiał wideo jest wystarczająco dobry, ludzie są w stanie poświęcić mu więcej uwagi niż czytaniu artykułu, którego mniej zachęcającą cechą jest statyczność. Internetowe wideo może przykuć uwagę widzów na czas dłuższy niż jakakolwiek inna forma reklamy.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl