W tym artykule zaprezentujemy pięć przykładów skutecznych reklam viralowych, ocenionych pozytywnie w badaniu Thalesa S. Teixeiry, naukowca z Harvard Business School, który przez cztery ostatnie lata pracował nad wyodrębnieniem czynników, przeświadczających o sukcesie reklam online. Będą to przykłady ?symbiozy pomiędzy reklamodawcą a widzem?, dzięki której widz jest bardziej skłonny do udostępniania reklam obejrzanych w Internecie ze względu na osobiste korzyści, które reklama może wnieść do jego życia. Osobistymi korzyściami mogą być zd…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków