picrowd - grywalizacjaŻyjemy w świecie, w którym jedną z istotnych wartości jest szybki dostęp do informacji i ich cyrkulacja. Zasada ta dotyczy ważnych danych, jak i lekkich i humorystycznych memów, obrazków i zdjęć, od których roi się w Internecie. Właśnie dla fanów tej ostatniej grupy powstała mobilna aplikacja Picrowd.

Picrowd jest photo-crowd sourcingową aplikacją przeznaczoną dla użytkowników smartfonów. Dzięki niej jej użytkownicy mogą szybko i prosto dzielić się zdjęciami i odpowiadać na najnowsze trendy w Internecie. W celu animacji zachowań użytkowników, twórcy Pickword wprowadzili do swego systemu grywalizacyjne rozwiązania. Jednym z nich są codzienne misje polegające na umieszczeniu najlepszego (artyzm, humor, stopień dopasowania, bądź kreatywność) zdjęcia we wskazanej odgórnie kategorii (na przykład jedzenie, miłość, poza). Za zameldowanie się w grze (misja), użytkownicy otrzymują punkty i odznaczenia, które przekładają się na rangi. Niektóre z misji są sponsorowane przez firmy (na przykład sieć kawiarni), które wynagradzają najlepszych graczy za pomocą zniżek lub bonów pozwalających na otrzymanie darmowego bonusu. Po wykonaniu zadania każdy z graczy może połączyć się ze swym kontem na Facebooku i umieścić swoje zdjęcia w ?holu sławy?.

Picrowd dzięki zaangażowaniu swych oddanych użytkowników ma szansę ewoluować w ogromną bazę  unikatowych zdjęć z wolnym akcesem.

introducing Picrowd from Jason Lim on Vimeo.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl